Subject: Reg 2/2541798, 25.08.25, TEAVITUS veekvaliteedi kõrvalekaldest Peterburi tee 62a, COOP
From: "Tallinna Vesi AS" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>
Date: Mon, 25 Aug 2025 13:33:30 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

AS Tallinna Vesi peab äärmiselt oluliseks seirata joogivee kvaliteeti
regulaarselt ja laiaulatuslikult. Võtame igakuiselt üle linna sadu
veeproove klientide kraanidest, mille eesmärk on tuvastada, kas joogivee
nõuetelevastavus linna kõigis piirkondades on tagatud. Meil on üle 120
proovivõtukoha, kus teostame joogivee kvaliteedi kontrolli.

Teie proovivõtupunktis on tuvastatud joogivee kvaliteedinõuetele
mittevastavus. 22.08.2025 võetud veeproovis tuvastati 276 arv/100ml
Coli-laadset bakterit. Veeproov võeti Peterburi tee 62a (COOP) lao
kraanist. Kuigi tegemist on indikaatornäitajaga, soovitab AS Tallinna Vesi
igasuguse riski välistamiseks ajutiselt Teie kinnistul kraanivett joogiks
tarbides seda eelnevalt keeta või eelistada pudelivett. Bakterid hävivad
vee kuumutamisel ja seetõttu on keedetud vee joogiks tarvitamine ohutu.
Leitud bakterid on oma olemuselt keskkonnas (nt mullas ja taimestikus)
leiduvad bakterid.

Soovitame joogivee kvaliteedi taastamiseks tagada kinnistusisestes
torustikes pidev veevool pikema aja kestel. Selleks palume Teil kinnistu
siseselt jätta joogiveekraanid avatuks ka torustike kaugemates
tarbimispunktides. Loputamine, vee joosta laskmine, on efektiivne meede
kvaliteedi parandamiseks, kiirendades vee vahetumist kinnistul. Ühtlasi
palume üle vaadata kinnistu veemõõdusõlm, kui sinna on paigaldatud
filtrid, siis tuleks neid kindlasti hooldada või välja vahetada. Uue
veeproovi planeerime neljapäevaks 28.08.2025.

Küsimuste korral palun võtke meiega ühendust Tallinna Vee üldnumbril +372
6262 200.

Heade soovidega

Kristiina Soovik

Veekvaliteedi juht

AS Tallinna Vesi

Tel: +372 626 2200

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.tallinnavesi.ee/> http://www.tallinnavesi.ee

Iseteenindus: klient.tvesi.ee